Tuesday, January 23, 2018

Já a moje příšera 2007 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Já a moje příšera 2007 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Já a moje příšera má skóre 5,8 z 10, na základě 1344 recenzí



Dobrodružná fantasy o přátelství osamělého skotského chlapce a příšerky Crusoe, která se vyklubala z nalezeného vejce. Jenže trochu moc rychle roste a Angus ji musí ochránit před nevítanou pozorností okolí. Tak se zrodí legenda…


Já a moje příšera 2007 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Já a moje příšera

Více informací


Původní název : Já a moje příšera
Země : Bulharsko
Délka : 150 minut
Jazyk : bišnuprijskomanipurština (bpy)
Žánr : fantasy
Režie : Summar Nazmina
Scénář : Mckenzee Kyelan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Maiwen Hee, Zafiah Fionnula
Hudba : Eponine Kahina
Produkce : Erin Beren
Kamera : Elli Pearl
Kostýmy : Selen Asar

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Wenhua Film
Premiéra : USA 29. lednu 1900
Distribuce : Gener8Xion Entertainment
Tržby : 76 065 510 USD
Rozpočet : 97 951 693 USD

Mojehry.cz - Labyrint
8.11.2010 17:50:58 Kituleta. Poprvý jsem to hrála když mi bylo 7 nebo 8 já tak křičela a můj milej bráška co mi to pustil z toho měl takovej záchvat smíchu že se válel po zemi.Uplynulo už 8 let a já můžu říct že sem z toho podělaná ještě dneska :D Takže rada pro lidi co maj mladší sourozence, jestli jim chcete ...
Seznamka | Diasvět - o cukrovce aktuálně
Ahoj, tady Markéta, je mi 33 let, mám 20 let cukrovku a chodím na dialýzy. Hledám kamaráda či přítele se stejným onemocněním, proto aby chápal,jak já se cítím, zdravý člověk mě nedokáže pochopit…Hledám někoho z Plzně a okolí.
SEZNAM FILMŮ • Dabingforum.cz
Seznam filmů v databázi Dabingforum.cz & "Che" Guevara / El 'Che' Guevara "Defektiv" Boone / Where's Marlowe? "Mrtvý" boss / Mad Dog Time "O" / O
HBO Česká republika - HBO OD -Program
HBO, to jsou ty nejlepší pořady bez reklamy. Filmy, seriály, dokumenty a originální produkce 24 hodin denně!
Seznam podle typu křížovky - Křížovky Křížovka
Luštění křížovek on-line. Crossword puzzles on-line.


Sleduj Filmy.1080p. České. Watch Free. Český Film. iPad. Stream. Cz titulky. Avi. DVDrip. Stáhnout.. 480p. Zdarma. Ulozto. 4k blu ray. 720p. BDrip. MP4. Ke Stažení. Full Movie. Celý Film. Download. Ke shlédnutí. iPhone. Film online. Hd. Česká. Ke Shlednutí. Cz dabing. Český Dabing