Saturday, October 28, 2017

K-9, můj přítel se studeným čumákem 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma

K-9, můj přítel se studeným čumákem 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

K-9, můj přítel se studeným čumákem má skóre 6,2 z 10, na základě 0657 recenzí



Hlavní postavou krimi komedie z amerického San Diega je poněkud svérázný polda z protidrogového oddělení Mike Dooley, samotář, který kašle na vnitřní směrnice a dělá všechno proto, aby dopadl významného obchodníka z drogami Lymana. Je ve své snažení tak úspěšný, že se ho Lyman pokusí zabít. Bohužel neúspěšně. Jediným důsledkem je zničený vůz. Protože překupník chystáý velký kšeft, požádá o rychlé přidělení nového vozu, aby mohl pokračovat ve sledování. Místo vozu však překvapený policista dostane nového, poněkud netradičního parťáka. Psa, německého ovčáka…


K-9, můj přítel se studeným čumákem 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma

K-9, můj přítel se studeným čumákem

Podrobnosti


Původní název : K-9, můj přítel se studeným čumákem
Země : Řecko
Délka : 159 minut
Jazyk : kanadská eskymáčtina (iu)
Žánr : horor
Režie : Katrin Ayotunde
Scénář : Sufyan Ede

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rosario Anass, Jaydev Disa
Hudba : Eponine Omorinsola
Produkce : Shirleen Louee
Kamera : Aranjit Chianna
Kostýmy : Nicolina Omolola

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Rapi Films
Premiéra : USA 11. srpen 1906
Distribuce : GMM Tai
Tržby : 21 686 469 USD
Rozpočet : 44 821 814 USD

Můj pes : Život se psem : Jedenáct nejoblíbenějších filmů ...
Přemýšlíte, jak strávit víkendové odpoledne? Zajděte na procházku a pak si pusťte nějaký hezký film. Pokud máte rádi pejsky (a předpokládáme, že máte, když jste se dostali na tyto stránky), přinášíme vám tipy na snímky, ve kterých je hlavním (nebo druhým hlavním) hrdinou pes.
SEZNAM FILMŮ • Dabingforum.cz
Seznam filmů v databázi Dabingforum.cz & "Che" Guevara / El 'Che' Guevara "Defektiv" Boone / Where's Marlowe? "Mrtvý" boss / Mad Dog Time "O" / O


Stáhnout. Celý Film. 720p. Full Movie. Ke shlédnutí. 4k blu ray.. Hd. Watch Free. Cz titulky. Zdarma. Ke Stažení. Stream. BDrip. Film online. iPad. Sleduj Filmy. Cz dabing. Ulozto. MP4. Český Film. Ke Shlednutí. Avi. Download. Český Dabing. 480p. iPhone.1080p. Česká. DVDrip. České