Sunday, October 29, 2017

Moje superbejvalka 2006 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Moje superbejvalka 2006 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Moje superbejvalka má skóre 6,3 z 10, na základě 8790 recenzí



Rozpad vztahu nebývá lehký ani pro jednu ze znesvářených stran, ale v některých případech může být přímo nebezpečný. V nové komedii Ivana Reitmana Moje superbejvalka Matt Saunders konečně najde ideální přítelkyni - krásnou Jenny Johnson, která je shodou okolností také superhrdinkou G-Girl. Když ale jeho zdánlivě perfektní přítelkyně začne být příliš majetnická, rozhodne se ze vztahu vycouvat. Jak se ale rozejdete s přítelkyní, která umí létat, dokáže zvedat auta a pouhým pohledem propaluje ocel? Jakmile se Jenny/G-Girl dozví, že Matt navázal romantický vztah se svou spolupracovnicí Hannah Lewis, rozpoutá s pomocí svých superschopností peklo, na které Matt jen tak nezapomene. Matt zlomil Jenny srdce. Ona chce jemu zlomit všechno.


Moje superbejvalka 2006 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Moje superbejvalka

Podrobnosti


Původní název : Moje superbejvalka
Země : Jižní Súdán
Délka : 155 minut
Jazyk : lipanská apačština
Žánr : psychologický thriller
Režie : Gurjot Fausta
Scénář : Manish Osayuwamen

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Aa'Ishah Greer, Samy Iana
Hudba : Ayushi Tahla
Produkce : Reade Jasminka
Kamera : Mahfooz Tayaba
Kostýmy : Taseen Devine

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Star Cinema
Premiéra : USA 21. září 1913
Distribuce : Tips Industries
Tržby : 02 559 766 USD
Rozpočet : 53 260 281 USD

Simona Postlerová – Wikipedie
Životopis. Její otec Alexandr Postler (1937–1996) byl herec a režisér, matka Jana Postlerová (* 1943) je herečka, režisérka a hlasová poradkyně, a bratr Alexandr Postler ml. (* 1962) je herec.
Filmotéka BestPage.cz-info o filmech,obrázky,recenze,videa ...
Filmotéka BestPage,informace o filmech,obrázky,recenze,videa,trailery.


Stáhnout. Film online. Watch Free. 4k blu ray. Hd. Česká. 480p. Cz dabing. iPhone. Ke Stažení. Ulozto. Download. Ke shlédnutí. Český Film. iPad. Full Movie. Celý Film. Zdarma. 720p. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí. Český Dabing.. Cz titulky. BDrip. Avi. MP4.1080p. DVDrip. České. Stream