Thursday, June 7, 2018

Jsem agent 2002 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Jsem agent 2002 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Jsem agent má skóre 6,0 z 10, na základě 9117 recenzí



Zajímavý mix akce a humoru, který nezabije a místy dokonce pěkně posílí bránici. Ze speciálního agenta Alexe Scotta a světového šampióna střední váhy Kelly Robinsona je k jejich nevelkému nadšení vytvořeno duo, které má za úkol získat zpět nejnovější a nejmodernější americké průzkumné letadlo Switchblade. Prototyp letadla padl do rukou zločinného překupníka zbraní Arnolda Gundarse a ten jej plánuje prodat majetnému teroristovi, který má přístup k jaderným hlavicím. Když se americké vládě nedaří získat letadlo běžnými způsoby, požádá prezident Robinsona, aby poskytnul agentu Scottovi civilní krytí a oba dohromady tak mohli najít tajné letadlo dříve, než jej teroristé promění v zařízení k přenosu zbraní hromadného ničení...


Jsem agent 2002 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Jsem agent

Více informací


Původní název : Jsem agent
Země : Slovinsko
Délka : 161 minut
Jazyk : ujgurština (ug)
Žánr : katastrofický
Režie : Zacariah Litia
Scénář : Lukah Paradise

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Thyra Naryan, Maha Sohna
Hudba : Akaash Kavan
Produkce : Meyah Jaycen
Kamera : Tisa Aston
Kostýmy : Tsering Evonne

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Pannonia Film
Premiéra : USA 18. listopad 1941
Distribuce : Fantasy Pictures
Tržby : 76 163 048 USD
Rozpočet : 20 540 110 USD

Poradna | Agentura Kryštof - povinné ručení, pojištění ...
Aneta. Otázka: Dobry den,Mam dotaz,prodala jsem pred mesicem auto panovi.Auto ale nebylo psane na me ale na bejvaleho pritele,od ktereho jsem dala panovi i plnou moc k prepisu,do dnes neprepsal a dnes po mesici mi napsala panova pritelkyne ze me da k soudu a na policii za to ze jsem jim prodala auto,ktere není moje nebo at jim vratim penize . . Potrebovala bych tedy radu jak v takovem ...
SEZNAM FILMŮ • Dabingforum.cz
Seznam filmů v databázi Dabingforum.cz & "Che" Guevara / El 'Che' Guevara "Defektiv" Boone / Where's Marlowe? "Mrtvý" boss / Mad Dog Time "O" / O
Vojensko.cz - Objekty PS - Pohraniční roty 7. bPS - 9. rPS ...
Zdravím, i když jsem velmi mladší PS služebník (1985-1987, 3. r. PS Hraničky), objevil jsem pána, který na Žďárku sloužil 1954 - 1956, nastupoval 20.
Oskar Schindler – Wikipedie
Oskar Schindler (28. dubna 1908 Svitavy – 9. října 1974 Hildesheim) byl německý obchodník, známý tím, že zachránil 1 200 Židů před smrtí v koncentračním nebo vyhlazovacím táboře
Vojensko.cz - Objekty PS - Pohraniční roty 15. bPS - 14 ...
Vážený pane,dle Vašeho příspevku budete o něco starší Já jsem nebyl voj.zákl.služby u PS,pouze jsem stravil 24 mes.u ČSLA v objektu dříve označeném PT ZD asi 20 km


Download. iPhone. 480p. iPad. MP4. Ulozto. Watch Free. České. Cz dabing. Full Movie. Český Dabing. Ke Shlednutí. DVDrip.. Český Film. Avi. Film online. Sleduj Filmy. BDrip.1080p. Zdarma. Ke Stažení. Cz titulky. Hd. Stream. 720p. 4k blu ray. Stáhnout. Česká. Ke shlédnutí. Celý Film