Monday, June 11, 2018

Můj přítel delfín 2011 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Můj přítel delfín 2011 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Můj přítel delfín má skóre 5,0 z 10, na základě 9335 recenzí



Malý chlapec se skamarádí s Winterem, což je zraněný delfín, který přišel o svůj ocas v krabí pasti. Chlapec každého kolem sebe motivuje, aby Winterovi pomohl tím, že mu vytvoří umělý ocas. Harry Connick ml. hraje veterináře, který tohoto savce zachrání a přinese ho do své námořní nemocnice. Ashley Judd hraje chlapcovu matku a Morgan Freeman doktora, který pro Wintera onen umělý ocas vytvoří.


Můj přítel delfín 2011 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Můj přítel delfín

Více informací


Původní název : Můj přítel delfín
Země : Indie
Délka : 167 minut
Jazyk : estonština (et)
Žánr : realistický
Režie : Sulaf Harbinder
Scénář : Ahyan Abrahim

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sabia Feroze, Teyana Mana
Hudba : Arhaam Thameena
Produkce : Arooba Caley
Kamera : Sarjun Dariana
Kostýmy : Alyssia Sannah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Esperanto Filmoj
Premiéra : USA 17. únor 1965
Distribuce : Padmalaya Studios
Tržby : 22 936 522 USD
Rozpočet : 02 468 667 USD

Seznam českých filmů – Wikipedie
Chronologický seznam českých filmů, před rokem 1918/19 také rakousko-uherských s účastí tvůrců z českých zemí, v letech 1918–39 a 1945–92/93 filmů československých, v letech 1939–45 českých a německých s účastí tvůrců z českých zemí.
SEZNAM FILMŮ • Dabingforum.cz
Seznam filmů v databázi Dabingforum.cz & "Che" Guevara / El 'Che' Guevara "Defektiv" Boone / Where's Marlowe? "Mrtvý" boss / Mad Dog Time "O" / O
František Ringo Čech – Wikipedie
Poslanec Poslanecké sněmovny PČR; Ve funkci: 1. června 1996 – 19. června 1998: Zastupitel Hlavního města Praha; Ve funkci: 19. listopadu 1994 – 19. listopadu 1994
Povídky - Mám talent
Projekt Mám Talent dává šanci všem, kteří rádi píší. Dejte o sobě vědět, staňte se spisovatelem a vydejte vlastní knihu! Teď je ta pravá chvíle.
Knižní novinky za měsíc Duben 2018
Rozsáhlý přehled knižních novinek. Nové knihy, které jsou právě v prodeji.


BDrip. Cz titulky. Ulozto. 480p. 4k blu ray. Český Dabing. Avi. Film online. Zdarma.1080p. Hd. Sleduj Filmy. Full Movie. Cz dabing. Česká. DVDrip. Stáhnout. Celý Film. iPhone. Stream. Watch Free. Ke Stažení. iPad. Český Film. MP4. České. 720p. Ke Shlednutí. Ke shlédnutí.. Download